Review ASUS ZenFone 2 View Flip Cover Deluxe Non Original

Review ASUS ZenFone 2 View Flip Cover Deluxe Non Original - Beberapa ketika dahulu kami mengkaji semua harga Asus Zenfone 2 View Flip Cover Deluxe berharga ASUS Store Singapura dalam lingkungan USD 400,000 atau hampir SGD 40. Kita juga membentangkan alternatif yang aksesori bukan asal-kerana yang demikian apa yang bukan atau sukar untuk mencari di Indonesia. Kami akhirnya membuat keputusan untuk membeli dalam Tokopedia dan semakan berikut Asus Zenfone 2 Lihat Flip Cover Deluxe bukan asal.

Baca juga  Tema Untuk Asus Zenfone Terbaru



Sebelum masuk ke kajian beliau ia membantu anda melihat rupa produk yang kami diabadikan sebelumnya. Dan di sini adalah beberapa gambar Asus Zenfone 2 Lihat Flip Cover Deluxe bukan asal:

Sekarang bahawa beberapa haiwan produk yang kami terima. Dengan serta-merta, kita mengkaji bagaimana produk kualiti satu aksesori yang kita diringkaskan dalam dua titik: kebaikan dan keburukan. Berminat untuk membeli? Dengan serta-merta sambangi Tokopedia pada pautan berikut.
kelebihan.

Dibina kualiti yang sangat baik dan dipasang dengan sempurna.
Bahan-baik saja dan tidak plastik
Apabila dilampirkan tidak meninggalkan ruang alias adalah sangat sesuai.
Sangat premium dan elegan dan mewah walaupun harga yang murah
Malah, kita dapat berkata jika nilai melebihi harga.
warna kelabu dan hitam mesej kami sangat semulajadi dan tidak mengganggu.

Apabila penutup dipasang port USB dan jek audio boleh berfungsi seperti biasa atau sempurna tersekat.
Ia juga termasuk butang kelantangan di belakang tidak menghadapi masalah.
Apabila telefon dilampirkan penutup diadakan pegangan yang kuat dan tidak licin jadi sangat selesa di tangan.

Kekurangan
Apabila penutup ditutup, penutup tidak boleh ditutup antara penutup depan dengan skrin.
Kunci auto kadang-kadang tidak berfungsi walaupun mempunyai dalam ditetapkan dengan betul.
Begitu juga dengan ciri-ciri aplikasi dipaparkan apabila penutup ditutup kadang-kadang tidak dipaparkan.

andaian kita ia mungkin kerana kedudukan magnet adalah di tepi bawah kiri.
Walaupun ada kelemahan dan kekurangan, tetapi ia bukan penghalang untuk kita. Oleh itu, tidak ada cara harga dan sudah tentu harga hanya Rp 35 ribu, anda boleh mendapatkan perlindungan yang sangat serupa dengan Asus Zenfone 2 Lihat Flip Cover Deluxe. Mungkin anda bertanya mengapa kami menempah dua?

Berdasarkan pengalaman sebelum ini, jika anda membeli kualiti aksesori bukan asal-biasanya dibina tidak baik atau mudah rosak. Katakan badan adalah warna-warna yang pecah atau membosankan. Sebagai langkah berjaga-jaga kita mengarahkan dua daripada menunggu untuk buku rosak kembali. Lagipun, harga juga sangat berpatutan dan penghantaran sangat cepat yang paling menarik. Kami memerintahkan pada hari Sabtu (12/9) pesanan tiba pada Isnin (14/9).

Asus Zenfone Laris Manis, berkata Sukar Wanted, Betul ke?
Mengkaji Cover ASUS Non asal untuk ZenFone 2, buruk!
Baik bagi mereka yang datang untuk membeli Asus Zenfone 2 Lihat Flip Cover Deluxe bukan asal boleh dapatkannya sekarang juga dalam Tokopedia pada pautan ini. Nasihat kami, sila buat bayaran sebelum 17:00 supaya pesanan boleh dihantar hari yang sama. Mudah-mudahan berguna dan biarlah kami menunggu apabila Asus Zenfone 2 Lihat Flip Cover Original Deluxe masukkan Indonesia. Jika tiada tanda-in jadi apa yang boleh saya katakan terpaksa menggunakan tidak asli yang pertama.