Harga Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL Terbaru 2016

Asus Zenfone 2 Laser yang mempunyai ZE550KL siri akhirnya dibebaskan oleh vendor Asus untuk menambah produk-produk baru pada masa yang sama siri terbaru Asus Zenfone 2 adalah kali terakhir banyak permintaan. Pada produk atau mempunyai siri yang berbeza dengan Zenfone 2, apakah ia? Well anda kemudian boleh rujuk dalam kajian spesifikasi Asus Zenfone 2 Laser di bawah:


Mula diperkenalkan kepada media dunia tentang pelancaran Asus HP terbaru ini pada Ogos 2015 semalam, tetapi berita tentang produk baru ini timbul dikalangan bercakap di akhir-akhir ini. Ramai yang bercakap tentang spesifikasi akan membawa kamera apa dan bagaimana Mega Pixels? dan bagaimana harga Asus Zenfone 2 laser yang akan dijual kepada pasaran?

Baca juga Tema Deadpool Untuk Asus Zenfone Terbaru

Kewujudan siri ini telah disambut mesra oleh kekasih alat dalam produk tertentu dari Asus. Kerana anda boleh tahu masa yang lepas produk dikeluarkan olehnya sangat besar mulut dalam masyarakat. Dengan agak murah asus harga hp menawarkan spesifikasi tinggi. Sudah tentu, masyarakat segera menoleh pada telefon semua Asus Zenfone Series (Baca: Senarai Harga Asus Zenfone Semua siri). Maka apa spesifikasi neraka dimiliki oleh produk ini? Dengar di bawah:

Harga Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL terkini

HP Networking

Jaringa dimiliki oleh Zenfone 2 sudah menggunakan laser terkini. Detile kepada jenis rangkaian 2G frekuensi rangkaian digunakan adalah GSM 850/900/1800 / 1900. Bagi jenis 3G menggunakan HSDPA frekuensi 850/900/1900/2100 dan untuk rangkaian terkini jalur frekuensi 4G LTE digunakan 1 (2100), 2 (1900), 3 (1800), 5 (850), 7 (2600), 8 (900) 20 (800) - Global. Sila tahu juga telefon bahwasannya dari Asus menggunakan model kad dual sim, jadi anda boleh memberikan dua nombor telefon di dalam satu telefon.

Model dan Design HP

Untuk melihat tidak banyak berbeza daripada edisi sebelumnya, ini adalah ciri yang mana dimiliki oleh Asus pada umumnya. Saiz skrin yang agak besar juga dan patut, kerana ia menggunakan skrin 5.5 inci, 720 x 1280 piksel (~ kepadatan piksel 267 ppi) jenis skrin adalah IPS kapasitif skrin sentuh, warna 16M. Untuk bahagian ini, anda perlu tahu bahawa sudah ada perlindungan pada skrin Corning Gorilla Glass 4, tetapi jika anda mahu membeli dia skrin tahan calar untuk melindungi bukan sahaja masalah bagi keselamatan lebih.

5 pilihan warna sana yang boleh anda pilih mengikut citarasa masing-masing, merah, hitam, perak, emas dan putih warna. Serta untuk memaparkan menu sudah dalam Asus ZenUI, pandangan yang tipikal Asus Zenfone.

Ciri-ciri komputer dan Harga Asus Zenfone 2 Laser ZE550KL terkini

memori HP

Ke tepi penyimpanan data yang telah menggunakan memori dalaman dan luaran yang agak besar. Untuk dalaman mempunyai saiz 16GB yang boleh anda gunakan untuk kira-kira 8GB untuk simpanan, kerana sebahagiannya digunakan untuk ingatan sistem. Manakala jika ia kurang dapat menggunakan memori luaran berkebolehan dalam lengan atau memasukkan MicroSD sehingga 128GB.

Terdapat juga saiz 2GB memori RAM dan fungsi untuk membantu mengoptimumkan prestasi telefon ini.

sambungan HP

Dalam seksyen ini berfungsi untuk berkongsi sambungan data sama ada dokumen, fail, muzik dan sebagainya dan juga dengan data Internet. Untuk berkongsi data boleh menggunakan bluetooth, wifi dan data usb. Bagi sambungan ke internet boleh menggunakan 2G, 3G, dan 4G. kelajuan adalah HSPA 42.2 / 5.76 Mbps berjalan pada 3G dan LTE jenis Cat4 150/50 Mbps berjalan kepada jenis 4G.

mempunyai HP

Ciri-ciri Asus Zenfone 2 laser adalah cukup banyak ia mempunyai, seperti wifi, bluetooth, GPS, pemapar dokumen dan banyak lagi. Untuk menampilkan dalam unggulkan pada Zenfone 2 Laser adalah kamera yang besar, dan oleh itu dipanggil siri Laser itu. Oleh kerana kamera ini mempunyai auto fokus seperti laser.

Bagi kamera di belakang yang mempunyai saiz 13 MP, 4128 x 3096 piksel, yang mempunyai ciri-ciri untuk mengoptimumkan prestasi kamera dalam telefon bimbit ini seperti laser autofocus, dua LED (dual tone) flash, Digital Zoom, menembak continious , Digital penstabilan imej, geo tagging, tumpuan sentuh, pengesanan muka, panorama, HDR, tetapan ISO, pampasan pendedahan, Scene Mode, Laser Auto Focus, kanta 5-unsur, kaca penapis biru, dan boleh membuat video dengan kualiti yang 2 MP 1080p @ 30fps.

Bagi kamera kedua yang terletak di bahagian hadapan mempunyai saiz 5 MP, 2560 x 1920 piksel. Dengan kamera adalah super besar dan super keputusannya dalam rancangan sudah tentu baik seperti mengambil gambar dengan kamera DSLR.